Feminisme

Publicacions

Pel dret a una vida digna, MUNICIPALITZEM LES CURES!

Avui, 8 de març, dia internacional de les dones treballadores, tornem a alçar la veu i a dir que estem fartes de sostenir el sistema capitalista, patriarcal i colonial que només fa que explotar-nos. Per això, des de la CUP ens sumem a la Vaga General Feminista com a eina de demostració de força i resposta col·lectiva. Ho fem amb una vaga general per atacar directament l’economia, però també amb una vaga de consum i de cures, per demostrar que el treball de les dones, assalariat o no, és imprescindible per moure els engranatges d’aquest sistema i, per tant, juntes i organitzades podem aturar-lo.

Pel repartiment del treball i la riquesa, vaga general feminista!

Animem a totes les assemblees a centrar els esforços de preparació del 8 de març a generar aliances amb les treballadores i usuàries de tots aquests serveis que estan relacionats amb les tasques de cures i reproductives i els serveis que estan feminitzats.

Preparem-nos pel 8 de març. Vaga General Feminista!

Hem estat les dones les que hem sofert la cara més dura de la crisi mentre l’Estat i les empreses es beneficien de tot aquest treball invisibilitzat i imprescindible.

El sindicalisme no és una cosa d'homes

Us animem a participar al Cicle de xerrades EL SINDICALISME NO ÉS UNA COSA D'HOMES. Coneixerem de la mà de les protagonistes d'aquestes lluites sindicals, la força de la vaga i les victòries aconseguides pel sindicalisme feminista de classe.