Feminisme

I ASSEMBLEA NACIONAL DE DONES

Dissabte 2 de juny al GER de Ribes (Garraf)

Inscriu-t'hi!

A partir del Pla d’acció feminista que es va aprovar el Consell Polític d’abril, s’aprova la convocatòria de la I Assemblea Nacional de Dones de la CUP.

En aquesta AND es debatrà i s’aprovarà una ponència que permetrà concretar unes línies de treball a desplegar els propers mesos en el marc del Pla d’Acció Feminista aprovat al Consell Polític d’abril.

Aquesta Assemblea Nacional vol procurar mantenir el màxim de formalitat interna. Pel fet que no estigui regulada per uns estatuts interns, hem treballat i acordat un funcionament i un cens que responen a les necessitats de l'AND. A més, amb la voluntat de fer partícip i responsabilitzar el conjunt de l’organització, aquesta ponència aprovada el 2 de juny, serà ratificada a l’Assemblea Nacional Organitzativa.

Qui podrà participar?

• Dret a veu i vot: dones militants i simpatitzants de la CUP i de les candidatures municipalistes que donen suport a la CUP-CC amb quota i amb més de 6 mesos d’antiguitat.
  • Dret a veu però sense vot: Dones que participen a la CUP però que no són militants i simpatitzants amb quota i amb més de 6 mesos d’antiguitat. Per fer-ho, només caldrà que tinguin l’aval de la seva Assemblea Local o Territorial, o en casos excepcionals, el grup motor del pla d’igualtat donarà aquest aval.

Terminis

• Dilluns 14 de maig: enviament de la ponència base
  • Dimecres 23 de maig: s’acaba el termini d’enviament d’esmenes
  • Entre divendres 25 i dilluns 28: enviament de la ponència amb esmenes.
  • Dissabte 2 de juny: Assemblea Nacional de Dones

Inscripcions i participació

Si no has rebut el formulari d'inscripció per canals interns, demana'l a la teva alliberada territorial

Ajuda’ns a la difusió d’aquesta primera Assemblea Nacional de Dones: comparteix la notícia a tota la militància i anima a participar a totes les dones. Fer de la CUP una organització feminista és cosa de totes i tots. Salut i feminisme!